Langs de dijk

(Jacob Collins, Reclining nude, 2011)
Haar kussen waren lang 

En zonder blozen
Trok zij het lichaam uit
De lippen open
Waar zij zich langzaam gaf
Half heet half roze.

Zo lag zij als de vrucht
Waarop ze wachtte
Haar borsten volgebloed
Twee benen bracht ze
Vaneen en langzaamaan
Het allerzachtste.  

(Ramsey Nasr) 

Het was de dag dat de boeren gingen maaien. Het gras stond mals en vet op het land. Het vooruitzicht van een lome warme dag deed de boeren uitrijden op hun maaimachines. Vanaf mijn racefiets zag ik ze onderweg her en der hun kaarsrechte banen trekken over hun landerijen. Het was nog fris. Een fietsshirt met blote armen, een koersbroek met korte pijpen, het kon net. De wind beloofde zwoel te worden, maar nu nog streek hij koud langs mijn blote benen.  Op, neer, op neer, in vaste cadans duwde ik de pedalen rond. Een krachtig. regelmatig ritme.

Het waren ideale fietsomstandigheden. Tussen de landerijen rook ik het al. De kruidig-geurige lucht van vers hooi, drogend in de zon. Even onderweg zag ik op de weilanden het net gemaaide gras in stroken liggen, groen, bijna blauw van kleur.

De weg lang het kanaal was stil als altijd. Alleen zag ik nu, in de verte, een figuurtje op de dijk staan. Een vrouw, zo te zien. Ze had geen hond, het was geen wandelaar, een auto stond ver in de berm geparkeerd. Toen ik dichterbij kwam, leek het of ze me wenkte. Ze had licht, rossig haar, was welgevuld. Een zomerjurkje sloot nauw om haar rondingen.

 - 'Sorry, kun je mij misschien helpen', vroeg ze, toen ik vlakbij haar stopte. 'Mijn auto doet het niet meer.'
- 'Van auto's weet ik niet veel, maar ik wil best even kijken', antwoordde ik. Terwijl ik afstapte, was ik me pijnlijk bewust van de toenemende zwelling in mijn broek - iets dat me vaak overkomt als ik na een tijdje fietsen afstap en als het bloed weer vrijelijk kan rondstromen. Ook haar was dat niet ontgaan. Haar blik gleed omlaag en bleef - net iets te lang - hangen op de prominente contouren van een respectabele erectie.

Ik wierp een blik onder de motorkap zonder de verwachting dat ik veel zou zien. Toen ik me  vooroverboog, voelde ik ineens haar nabijheid. Een licht vleugje parfum streek langs mijn neus; maar vooral voelde ik hoe ze haar lichaam tegen me aan vlijde, terwijl ze over mijn schouder mee probeerde te kijken.
- 'En, wat denk je?', vroeg ze met een hand licht op mijn schouder.
- 'Hmm, geen idee, eigenlijk', zei ik, terwijl ik overeind kwam.

Ze stond vlakbij. Het was warm, een zweetdruppeltje sijpelde langs mijn slaap. Haar vinger, waarmee ze het druppeltje opving, verraste me. 
- 'Hmm, zout. Lekker...', zei ze nadat ze haar vinger langzaam in haar mond had gestoken. Een glimlach krulde om haar lippen.
Na zo'n aanmoediging durfde ik mijn blik wat vrijmoediger te laten dwalen. Ze had fantastische borsten, zag ik. Haar jurkje liet een welvend decolleté zien, met de aanzet tot een machtige boezem. Zou ik... Durfde ik...
'Jij hebt het ook warm', zei ik terwijl ik met een vinger over de parelende druppeltjes streek, die in de vallei tussen haar borsten tevoorschijn waren gekomen. Ik boog me voorover en kuste haar daar zacht. Eerst een kus en vervolgens likte ik de zweetdruppeltjes weg. Ik likte me een weg omhoog, langs haar hals, richting oor, en toen naar haar mond. Voorzichtig proefden we elkaar. Onze lippen waren omzichtig op verkenning, streken zacht langs elkaar, mijn tong proefde zacht tastend haar tong. Met een hand in haar haar, een andere hand op haar billen, voelde ik hoe we dichter tegen elkaar aan kropen - om maar op zoveel mogelijk punten lijfelijk contact te maken. Onwillekeurig duwde ik mijn bekken verder naar voren - op zoek naar weerstand. Gelijk voelde ik hoe ze tegendruk gaf, haar zachte onderlijf plooide ze nadrukkelijk tegen me aan.

'Uhm, zullen we in de auto gaan zitten', stelde ze voor, enigszins achter adem. 'Daar zitten we iets meer privé. Voor die auto bel ik straks de ANWB wel.' 
Vanaf haar plek op de bestuurdersplaats keek ze me aan. 
'Van al dat fietsen krijg je vast sterke spieren', en om haar vraag gelijk zelf te beantwoorden, legde haar hand op mijn dijbeen. Ze streelde, kneep licht, glimlachte goedkeurend. Haar hand gleed hoger.

Zacht streelde haar rechterhand over mijn forse erectie. Schuchter keek ze me even aan. Ze likte haar lippen vochtig en boog zich over mijn kruis en kuste door de stugge stof de zwelling. ‘Allemachtig’, verzuchtte ik. Met een hand op haar achterhoofd voelde ik hoe ze behoedzaam heen en weer bewoog . Kleine beetjes door de stof heen bezorgden me kippenvel. De plagende aanrakingen met haar mond gingen gelijk op met de subtiele strelingen van haar vaardige vingers. Strelend, knedend, zoekend, knijpend verkende ze de omtrekken van mijn erectie. Een hand gleed onder de rand van mijn fietsbroek. Het gevoel van haar hand op mijn blote huid bezorgde me een siddering.

‘Help me even’, zei ze toen ze mijn fietsbroek naar beneden probeerde te krijgen. 
‘Oh…’ , hoorde ik haar uitroepen toen mijn broek over mijn benen omlaag zakte en mijn erectie  - eindelijk bevrijd – recht omhoog wipte. Ze bedacht zich niet en vlijde haar volle mond over mijn eikel heen. 
‘Jezus…’, kon ik alleen maar uitbrengen. Ze zoog en likt en beet en gleed. Omhoog en omlaag, met haar tong langs de zijkant, richting mijn ballen. Plotseling hapte ze en zoog mijn scrotum half naar binnen. 
Oef! Meesterlijk wist ze precies de subtiele grens tussen pijn en genot te vinden. De ballen, het uiterst gevoelige deel van het mannelijke lichaam, dat meestal beschermd en veilig weggeborgen zit. Nu zoog en likte ze, omvatte met haar hand de balzak terwijl ze zich vol overtuiging en gretig op mijn erectie stortte. Alsof ze die paal wilde verslinden, ongegeneerd nam ze mij in haar mond, diep, nat en warm. Zo ging ze op en neer, alsof ik haar in haar mond neukte. Ik voelde dat het niet lang zou duren voordat ik ging klaarkomen, mijn spieren begonnen al samen te trekken, ik voelde de spanning in mijn onderbuik toenemen.
‘Wacht even, wacht even’, kreunde ik. ‘Nog niet.’ Glimlachend kwam ze overeind. Haar jurkje was wat verschoven; de welving van haar royale borsten verdween onder de rand van haar BH. Op mijn beurt boog ik me voorover. Met mijn mond volgde ik haar rue d’amour – over de zachte huid volgden mijn lippen de rondingen, zochten een tepel. Met een hand gleed ik onder de rand van jurk en BH om de tepel te ontbloten.
‘Auw, voorzichtig!’ In mijn gretigheid had ik de tepel tussen mijn tanden genomen. Een tong was beter. Die speelde rond een klein zachtroze puntje, het middelpunt in een lelieblanke veld. Onderwijl  zocht mijn andere hand lager, een been, een binnenkant van een dij. Zonder veel omhaal legde ik mijn volle hand op haar kruis, op de gladde stof van een slipje. Ik voelde de broeierige warmte door de stof heen. 
Ze schoof gewillig iets omlaag in de autostoel. Haar benen iets uiteen, om mijn nieuwsgierige vingers beter toe te laten. 

‘Hmm’, kreunde ze toen ik een vinger onder de rand van haar slipje liet glijden. Wat was ze nat! 
‘Wat ben je ongelofelijk geil’, hijgde ik terwijl ik haar begon te zoenen. Moeiteloos gleed mijn vinger naar binnen. Eerste een vinger, al snel twee vingers tegelijk. 
‘Ik wil je neuken’, bracht ik uit, schor van geilheid. ‘Nu, meteen, direct en hard!’ Mijn vingers die haar bespeelden, haar hand die mijn omhoogpriemende lid omvatte, ik wilde meer. 
‘Kom’, zei ik, terwijl ik mijn broek omhoog sjorde en de auto uitstapte. Met een paar passen was ik aan haar kant. Ik deed de deur open, hielp haar eruit en leidde haar naar de voorkant van de auto. Met een snelle blik langs de dijk zag ik dat we alleen waren. Ze kuste me vol op de mond, net zo gretig en gulzig als ik.  Mijn handen waren overal; in haar haar, over haar borsten, ik greep haar bij haar billen, mijn hand schortte haar jurk op en deed onbeschaamd een greep tussen haar benen.
‘Draai je eens om’, vroeg ik. Gewillig boog ze zich voorover, leunend op de auto. In een snelle beweging gooide ik haar jurkje omhoog en trok ik haar slipje omlaag. Twee blanke billen toonden zich aan mij, daaronder voelde ik hoe nat ze was. 
‘Ik ga je neuken’, hijgde ik. Met mijn eikel streek ik eerst even langs haar schaamlippen. Glimmend van geil kwam-ie weer tevoorschijn, zag ik toen ik naar beneden keek.  Even langzaam voelen, en toen stootte ik in één keer door. 
‘Oh’, kreunden we allebei tegelijk. In en uit gleed ik, de billen wiegden heen en weer onder mijn ogen. Het kletste en gleed en kreunde en zuchtte en gromde. Met twee handen trok ik haar tegen me aan, stootte een laatste keer hard en diep door, kreunend en hijgend kwam ik klaar…

   
Ontnuchterd en een beetje gegeneerd keken we elkaar aan. Daar stonden we, buiten, langs het kanaal, tussen de weilanden, een rode blos op haar wangen, kleren verward en verfomfaaid. 
‘Pfff, Jezus, wat was dat lekker’, stamelde ik. 
‘Kom’, zei ze. ‘Ik heb wat drinken in de auto.’
We fatsoeneerden onze kleren, stapten ieder aan een kant weer in en keken uit over het land. Verstild, bevredigd, bevreemd. Zonder iets te zeggen namen we om beurten een slok water. Overweldigd door de intensiteit van het gevoel, de heftigheid en de grenzeloze geilheid .   
   
Ik boog me naar haar over. ‘Als je wil, als je kan, als je durft…’, zei ik zacht ik haar oor. Mijn hand kroop opnieuw omhoog. Met zachte dwang duwde ik haar benen wat uiteen. ‘Als ik mag, dan ga ik je een volgende keer uitgebreid bespelen.  Nee, niet als – want als heeft een onzekerheid in zich. Ik moet zeggen: wanneer ik mag, dan ga ik je uitgebreid onder handen nemen.’ En met elk gefluisterd woord schoof mijn hand nadrukkelijker omhoog. De huid van haar dijbeen voelde fluweelzacht aan onder mijn strelende vingers. Mijn grote hand omvatte de hele binnenkant van haar dijbeen, en kroop hoger en hoger.

‘Wanneer je ja zegt’, ging ik verder, ‘dan zie ik je de volgende keer op een kamer, in een hotel, in elk geval ergens waar we alleen zijn, samen, jij en ik, en verder niemand. Wanneer je ja zegt,, dan vraag ik je om op bed te gaan liggen, ontkleed. Wanneer je ja zegt, maak ik met een zwart satijnen lint losse lusjes om je handen en om je voeten. Daarmee maak ik je vast aan de vier hoeken van het bed. Maar alleen wanneer je ja zegt. Zo lig je dan voor me, bloot, kwetsbaar, armen en benen gespreid.’  Om mijn woorden kracht bij te zetten, duwde ik haar benen nog verder uiteen. Mijn vingers waren inmiddels zo ver omhoog gekropen, dat ik zacht haar vochtige schaamlippen streelde. Ze kreunde,  duwde haar bekken naar voren en wilde haar dijen bijeen doen. 
‘Nee, je benen kun je dan niet bij elkaar doen’, fluisterde ik. ‘Natuurlijk kun je zelf altijd die lussen losmaken, als je wil. Wil je dat?’
‘Nee’ , fluisterde ze.
‘Heel fijn, want ik ga je langzaam verkennen.’ Terwijl ik dat zei, gleden mijn twee vingers bij haar naar binnen, onnadrukkelijk aanwezig. Terwijl ik langzaam en voorzichtig mijn vingers in haar bewoog, ging ik verder met  het schetsen van hoe ik haar zou verkennen.

‘Misschien zal ik je ook een blinddoek voordoen – als je dat wil. Zodat je niet kan zien, maar des te beter kan voelen wat ik doe. Want ik zal tussen je benen gaan zitten. Eerst ga ik kijken, je bestuderen. Ik zie hoe je blond-rossige haartjes je schaamlippen omringen. Ik zie hoe alleen al door mijn geconcentreerde aandacht je lippen vol en rood worden. Dan voel je dat ik me vooroverbuig en dan voel je mijn warme adem. Ik raak je nog niet aan’, zei ik, terwijl mijn vingers ritmisch in en uit gleden, met kleine, subtiele bewegingen. 
Ik duwde mijn twee vingers iets steviger en nadrukkelijker naar binnen, terwijl ik vertelde dat ik me voorover zou buigen, haar schaamlippen zacht uiteen zou doen, op zoek naar dat kleine knopje. Dat zou ik nog niet aanraken – alleen maar omtrekkende bewegingen maken met een enkele vinger. Maar het uitzicht op die vochtig-glimmende roos van vlees, de opengesperde schaamlippen  was een onuitgesproken uitnodiging.  
‘Ik zal je zoenen, langs je dijen omhoog’, fluisterde ik, terwijl ik moeiteloos in en uit gleed. ‘Dan met het puntje van m’n tong – alleen het putje , meer niet - ga ik op zoek naar dat knopje. Ik lik je en lik je en lik je, zoek en streel met mijn tong.’

Terwijl ik dat zei, gleed mijn tong van haar oor omlaag, via haar hals naar haar mond. We zaten in de auto, door de ramen klonken de geluiden van het land – gakkende ganzen die overvlogen, een vrachtschip over het kanaal. Met een schuin oog zag ik de kieviten dartelen door de lucht. Veel oog hadden we niet voor de zwoele zomerzaken. Ik zocht haar mond, terwijl ik het tempo met mijn vingers opvoerde. Ze zuchtte, kreunde, sidderde. De koortsachtige geilheid won het ook bij mij van mijn terughoudendheid. Terwijl ik haar woest vingerde, wilde ik niets liever dan haar bespringen, neuken, berijden. Het moeten geen vingers zijn, die in de vochtige warmte woelden en voelden. Ik wilde dat mijn pik - nu opnieuw hard en ongeduldig – diep in haar doorstootte. Onbewust maakte ik neukbewegingen met mijn onderlijf, ik gooide me tegen haar aan, wilde haar overweldigen…

Reacties

Populaire posts